🎓📚 Yükseliş Koleji Bilim Kampüsünde 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Karne Heyecanı! 📚🎓
🎓📚 Yükseliş Koleji Bilim Kampüsünde 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Karne Heyecanı! 📚🎓
2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı’nın sona ermesiyle birlikte Yükseliş Koleji Bilim Kampüsümüzde son ders zili çaldı. Sabahın erken saatlerinde okula gelen öğrencilerimiz, büyük bir heyecanla karnelerini alarak başarılı bir eğitim yılını tamamlamanın mutluluğunu yaşadı. Düzenlenen törenin ardından karneler, öğretmenlerimiz tarafından sınıflarında öğrencilerimize takdim edildi.
Yükseliş Koleji Genel Müdürü Aykut Davut Öktem, yaptığı konuşmada şu ifadelere yer verdi:
“Yükseliş Koleji, tüm birimleriyle her zaman eğitime yön veren bir kurum olmuştur. Bu anlamda, yıl boyunca özveriyle çalışan öğretmenlerimize ve öğrencilerimize destek olan yemekhane personelimize, kat görevlilerimize, güvenlik birimimize, teknik servis ekibimize ve bilgi işlem birimimize teşekkür ediyorum.
Genel müdürden müdür yardımcısına, öğretmenden hizmetliye kadar büyük bir aile olarak; ülkemizin geleceği olan öğrencilerimize en iyi eğitimi sunmak için birlikte çalıştık. Bu başarıda emeği bulunan tüm çalışma arkadaşlarıma ve bizlere güvenen velilerimize teşekkür ediyorum.”
Konuşmasının sonunda Genel Müdürümüz Aykut Davut Öktem, Kurucumuz Nuri Üysen adına tüm öğrencilerimize, velilerimize ve eğitim kadromuza sağlıklı, mutlu ve verimli bir yaz tatili dileyerek 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı’nı başarıyla tamamlayan öğrencilerimizi tebrik etti.
💙 Tüm öğrencilerimize iyi tatiller diliyor, yeni eğitim-öğretim yılında sağlık, başarı ve mutlulukla yeniden buluşmayı temenni ediyoruz.
